FA / EN

02166591557

طرح رتبه بندی بهداشتی کارخانجات جوجه کشی در قزوین انجام شد
    
تعداد بازدید: 224
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/10/9
منبع : ITP news

طرح رتبه بندی بهداشتی کارخانجات جوجه کشی در قزوین انجام شد
 
به گزارش خبر گزاری ایرنا:
رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور قزوین از اجرای طرح رتبه بندی بهداشتی کارخانجات جوجه کشی در این استان خبر داد.
 
وحید ابراهیم نژاد حمیدی اظهار کرد: در راستای اجرای آیین نامه اجرایی نظارت های بهداشتی دامپزشکی و استقرار سامانه های بهداشتی از جمله GMP, HACCP و با هدف ارتقای شرایط بهداشتی، اجرای طرح رتبه بندی بهداشتی کارخانجات جوجه کشی استان با همکاری مشترک اداره نظارت بر بهداشت عمومی و اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان قزوین اجرا شد.
 
وی با اشاره به فعالیت هشت واحد جوجه کشی در سطح استان قزوین، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه ای در کارخانجات جوجه کشی و تاثیر آن در تولید جوجه های یک روزه با کیفیت، با انجام بازدیدهای ممیزی و بررسی مدارک و مستندات واحدهای یاد شده، ضمن شناسایی و ارزیابی مخاطرات بهداشتی در کارخانجات جوجه کشی اصلاحات ساختاری و بهداشتی مورد نیاز در جهت ارتقا این واحدها به مسوولان آن ابلاغ می شود.
 
در طرح رتبه بندی، مدت اعتبار پروانه های بهداشتی بهره برداری کارخانجات جوجه کشی بسته به رتبه بهداشتی واحد، رتبه A مثبت به مدت پنج ساله، رتبه A سه سال و رتبه ۲ نیز برای مدت ۲ صادر و تمدید خواهد شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.