FA / EN

02166591557

تولید 11 هزار تن تخم‌مرغ در استان لرستان
    
تعداد بازدید: 245
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/10/4
منبع : ITP news

تولید 11 هزار تن تخم‌مرغ در استان لرستان
 
به گزارش خبر گزاری تسنیم:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، گفت: میزان تولید تخم‌مرغ در این استان از ۸ هزار تن به ۱۱ هزار تن رسیده‌ است.
 
سید عماد شاهرخی در جلسه هم‌اندیشی و تشریح برنامه‌های بخش کشاورزی با اشاره به راه‌اندازی دو واحد غیرفعال تولید تخم‌مرغ در استان لرستان، اظهار داشت: میزان تولید تخم‌مرغ در این استان از 8 هزار تن به 11 هزار تن رسیده‌ است.
 
وی با بیان اینکه عدم راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در موجب خام‌فروشی و صادرات محصولات لرستان به نام سایر استان‌ها شده‌ است، افزود: 13 واحد فرآوری و بسته‌بندی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون فعال و راه‌اندازی شده‌ است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید به اینکه پنج واحد فرآوری و بسته‌بندی تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: با این اقدامات از خام‌فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه به‌دنبال احداث پایانه صادراتی در مجموعه کشت و صنعت هستیم، بیان کرد: اقدامات بزرگی را در هزار و 800 هکتار اراضی این مجموعه می‌توان انجام داد.
 
شاهرخی با تأکید به اینکه در سفر اول رئیس‌ جمهور به لرستان 855 میلیارد تومان به بخش کشاورزی تخصیص یافت، گفت: این مقدار نسبت به سایر استان‌ها کم بود و عقب‌ماندگی‌های این استان را جبران نمی‌کرد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه 1000 میلیارد تومان متمم سفر به بخش کشاورزی این اختصاص یافت، ابراز کرد: رقم سفر رئیس‌ جمهور به این استان به هزار و 855 میلیارد تومان افزایش یافت.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.